Atlantis, aqualand och Dubai mall

Wow vilken dag vi hade igår!! Efter frukost åkte vi till Atlantis (Google it, it's insane) och när vi skulle dra oss tillbaka fick vi en impuls så vi köpte entrébiljetter till aqualand, världens största vattenland! Att vi sen är tre 18-åriga tjejer och våra mammor (ja Malin du är också vår mammi<3) stoppade inte oss ifrån alla vattenatrraktioner. JÄKLAR vad kul vi hade, vi sprang runt som om vi aldrig sett vattenrutschkanor förr. Det bästa av allt var att det fanns en ström/transportsträcka genom hela parken så man behövde aldrig gå någonstans om man inte ville, alltså kunde man hela dagen flyta omkring på sina stora flytringar vart man än skulle.

Vi åkte rutschkanor bland hajar och rockor, besökte delfinerna (<3333 har bilder i min kamera) åkte massa attraktioner, beställde way too much food och hade så sjukt kul! Tog inte så mycket bilder men här kommer några!
Hotellet!
En glad och blöt Sofie när vi skulle äta
Lisas och Malins reaktion när resas mat kom in, en hink med friterad kyckling, fyra hambugebröd och potatismos. De gick inte därifrån hugruga kan jag lova!
Lisa och Sofie

När vi skulle åka därifrån och stod i taxikön gick jag Lisa och Sofie in och skulle köpa glass, sjukaste ever! De jonglerade med kulorna, sen la de dem på bordet och så fick man peka på vad man ville ha i (jag valde vaniljglass med banan, jordgubbar och oreos) sen mosade de ihop allt så blev det som en ben&jerrys. Sen när glassen var klar ställde de sig och kastade kulan över hela butiken till en annan som höll i bägaren och fångade kulan, sen kastade de glassen till kunden och sa smaklig måltid. Där stod vi och bara gapade och visste knappt vad vi skulle ta oss till. Haha!

När vi väl kommit hem (runt 18.00 kanske) så duschade vi och tog det lugnt, sen vid 21 så hoppade vi in i en taxi och åkte till Dubai Mall (största shoppingcentret i världen med ett mega akvarium, isrink, gigantisk fontän och ja Gud vet vad) och var inte hemma förrän 02.00, late night shopping and i love it!

(Ja humorn är på topp vid klokan Två på  natten....)

Idag ska vi ut på en heldag öken så just nu sitter vi på balkongen och väntar på vår skjuts. Får se om jag vågar ta med kamera/mobil, isf ska ni självklart få se bilder!!